UNIZO Oost-Vlaanderen heeft het recruitment marketing bedrijf Tomorrow verkozen als Starter van Het Jaar. Tomorrow plaatst vacatures in de markt en kijkt daarbij niet alleen naar de jobinhoud maar ook naar de waarden en visie van het bedrijf.

“Een rekruteerder schept een beeld van een bedrijf bij de kandidaat. Dat kan een vacature ook, als we ze veel visueler maken dan nu het geval is. Met fotografie, maar vooral ook met video. Want wat doet de jongere generatie op internet? Ze leest niet, ze kijkt naar video’s. Ik wil me niet beperken tot de generatie Z of tot millennials, maar het is wel vanuit die gedachtegang dat Tomorrow is ontstaan.”  CEO Alexander Synhaeve

2019 was trouwens  een recordjaar wat het aantal starters betreft. In Oost-Vlaanderen waagden vorig jaar zo'n 14 315 startende ondernemers de sprong.

"We hebben in Oost-Vlaanderen heel wat veelbelovende starters. Maar Tomorrow is actief bezig met één van de grootste moeilijkheden in het huidige ondernemersklimaat: de vele openstaande vacatures en de war on talent. Deze startende onderneming doet dat trouwens op een manier die heel ‘future proof’ is: video is dé manier om mensen in de toekomst te bereiken en om je als bedrijf op een authentieke manier kenbaar te maken.” directeur UNIZO Oost-Vlaanderen Jos Vermeiren

© Robbert Vancompernolle